Γραφειο Συνοικεσιων {Matchmaking}

by - November 22, 2012

Να 'τος ο Φίλιππος και πάλι. Μόλις μπήκε στο γραφείο του. Ναι, έχει γραφείο συνοικεσίων!
Πφ, ευτυχώς δεν ήρθαν ακόμα. 
Κάθεται στο γραφείο του και δεν περνάει ένα λεπτό... *Ντριιιιννννν*
-Ερμιόνη! Καλώς ήρθες! Κάθησε. Να σε κεράσουμε κάτι; Καφέ χυμό; 
-Αχ όχι, σας ευχαριστώ Φίλιππε. Καταλαβαίνετε από το άγχος δεν κατεβαίνει τίποτα.
-Α μα μην μου αγχώνεσαι! Ο Μάξιμος είναι καταπληκτικό παιδί. Θα τον συμπαθήσεις σίγουρα! Α να, καταφωνή!
-Μάξιμε καλημέρα! Να σου συστήσω την Ερμιόνη...

...συνεχίζεται!
υγ. Τι λέτε θα τα βρούνε αυτοί οι δύο;

You May Also Like

18 σχόλια

  1. Χα χα, τέλεια δουλειά!!!!!!!Ο Μάξιμος και η Ερμιόνη πρέπει να το σκεφτούνε καλά,γιατί μπορεί να καταλήξουν και σε γάμο και πού καιρός για έξοδα!!!!!Και οι τρεις τους είναι φάτσες!!!!

    ReplyDelete
  2. Ααααα... προξενήτρα είν' ο Φίλιππος και έσπαγα το κεφάλι μου να βρω τι δουλειά κάνει!!!! Είναι μια σκέτη γλύκα, σαν όλα σου τα κουκλιά!!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  3. Γεια σου Βιβίκα!!!
    Εγώ πάλι λέω οτι θα μείνουν δυο καλοί φίλοι! :)

    ReplyDelete
  4. Ούτε που πήγαινε το μυαλό μου ότι ο Φίλιππος κάνει προξενιά...
    Πάντως αν τα βρουν αυτοί οι δύο, αναρωτιέμαι τι παιδάκια θα κάνουν... Χαχα!

    ReplyDelete
  5. Υπέροχα!! Μμμ πιστεύω ότι θα τα βρούνε ο Μάξιμος και η Ερμιόνη- τους αρέσουν και τα ίδια αξεσουάρ (κασκόλ!)!

    ReplyDelete
  6. Χμ... δύσκολα τα πράγματα! Εμείς οι Ερμιόνες έχουμε περίεργα και εκλεκτικά γούστα είναι η αλήθεια!! :)
    Είναι όλα τόσο χαριτωμένα και το concept της φωτογράφησης απίθανο!

    ReplyDelete
  7. Καταπληκτική και χαριτωμένη όλη η παρέα!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!
    ΥΓ Σου άφησα μην. στο FB ! Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Χμ εγώ λέω πως δε θα τα βρούνε, η Ερμιόνη πρέπει να γουστάρει το Φίλιππο καταβάθος.. Όχι πως και ο Μάξιμος δεν είναι ωραίος αλλά δεν είναι ο τύπος της νομίζω. Θα δούμε ...

    ReplyDelete
  9. ΑΑ!!!!!ούτε που το φαντάστηκα!αλλού πήγε το μυαλό μου!!!!φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  10. Χα χα χα!!
    Απίστευτα!

    ReplyDelete
  11. Ok απίθανη ανάρτηση μου έφτιαξες την ημέρα! Πρέπει να τα βρούνε αυτοί οι δύο ...

    Μόλις έγινα μέλος στο blog σου και σε πρόσθεσα στο blog roll μου θα χάρω πολύ να με επίσκεφτείς
    everygirlsnotebook.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλως όρισες Μαρία! Χαίρομαι πολύ σου έφτιαξε τη μέρα! Γιαυτούς τους δύο όπως βλέπεις οι απόψεις διίστανται!

      Delete
  12. Μα πραγματικά είσαι φοβερή!!!
    ΦΟΒΕΡΗ!

    ReplyDelete
  13. Βιβίκα, η Ερμιόνη είναι όλα τα λεφτά!

    ReplyDelete