Σαν σκαντζόχοιρος.

by - April 20, 2012

Έκανα και εγώ κάτι χρηστικό (θαύμα, θαύμα!). Είναι ένα μαξιλαράκι για καρφίτσες.


Ξέρω κυκλοφορούν πάρα πολλά σχέδια, πολύ πολύ γλυκά (ζωάκια κτλ), αλλά εγώ τα λυπάμαι να τα κάνω μαξιλαράκια για καρφίτσες, είναι λες και κάνεις βουντού! Αυτό από την άλλη είναι πολύ όμορφο και χαριτωμένο και αμα το βαρεθείς από τη μία το κάνεις μια τούμπα και "τα νταν" σαν να 'ναι καινούριο! Από τη μία πλευρά είναι τζην και από την άλλη ένα πολύ φωτεινό μπλε ύφασμα. To σχέδιο και αναλυτικές οδηγίες μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πως σας φαίνεται;

You May Also Like

9 σχόλια

  1. όντως είναι σαν να κάνεις βουντού! Είχα φτιάξει κ εγώ παλιότερα ένα ανθρωπάκι για καρφίτσες...εκεί να δείς γέλιο!!! Τελικά, επειδή νόμιζα κ εγώ ότι έκανα βουντού, πήρα (έτοιμο δυστυχώς) ένα μαξιλαράκι γι αυτή τη δουλειά!! Το δικό σου πάντως είναι τέλειο!!

    ReplyDelete
  2. Γέλασα πολύ με το βουντού Βιβίκα!!
    Πάρα πολύ όμορφο έγινε, μπράβο!!
    Αχ αυτό το τσιγκελάκι πόσο μου αρέσει!

    ReplyDelete
  3. Πού όμορφη και χρηστική ιδέα ιδανικό δωράκι για τις κυρίες που ασχολούνται με τη ραπτική!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  4. ειναι πολυ ομορφο..και εξυπνο..να σε καλα..καλο σ.β..φιλια

    ReplyDelete
  5. ελα μωρε τι λες μια χαρα τα κανεις ολα μπραβο σου και να συνεχισεις

    ReplyDelete
  6. Έτσι και αλλιώς το σκαντζοχοιράκι τα έχει τα αγκαθάκια του από μόνο του και νομίζω ότι τα δικά σου θα του αρέσουν πολύ.

    ReplyDelete
  7. τι γλυκο!!!μπραβο βιβικακι!

    ReplyDelete
  8. Είναι πάρα πολύ όμορφο! Θέλω κι εγώ να φτιάξω ένα τέτοιο, αλλά πάντα προτιμάω να ασχολήθώ με κάτι άλλο.
    Πολύ καλή δουλειά :)

    ReplyDelete
  9. ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΙΔΕΑΑΑΑΑ!ΦΙΛΙΑ!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ReplyDelete