Φραουλίτσα και άλλα κλοπιμαία

by - April 19, 2012

Να 'ναι καλά η Μαριάννα που μου έδωσε μια αφορφή να φτιάξω όμορφες φραουλίτσες! Δεν πρόλαβα όμως να της δώσω όνομα, την άρπαξε η ξαδέρφη μου μόλις την είδε! Ήρθε και μου έκανε πλιάτσικο η κυριούλα! Ιδού τα κλοπιμαία:
Βλέπεται αυτόν τον μπαρμαδάκο; Δεν θα τον ξαναδείτε! Και εκείνο που έχει στο αυτί του είναι ένα λαγουδάκι κρεμαστό για το κινητό. Δεν πειράζει όμως, χαλάλι της! Με βοήθησε στο...ζύμωμα! Αμέ, φτιάξαμε κουλουράκια τη Μεγάλη Πέμπτη!
Πεντανόστιμα έγιναν!
Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά σε όλους!

{Ευχαριστώ πολύ την Elliexirium και την Μαντρίνα για τα βραβειάκια που μου χάρισαν!}

You May Also Like

19 σχόλια

  1. Αχ, κι εγώ σήμερα σκεφτόμουν ότι ήθελα να φάω πασχαλινά κουλουράκια (που δεν έφαγα φέτος), και έλεγα να σηκωθώ να φτιάξω, αλλά τελικά βαρέθηκα. Αύριο τώρα-κατόπιν εορτής, αλλά δεν πειράζει.
    'Γεια στα χέρια σας, κορίτσια, νοικοκυροκόριτσα!
    Α, η φραουλίτσα είναι τέλεια, όπως και το λαγουδάκι-σκουλαρίκι!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Νάαααα τεεεεεςςς, ναααα τεεεεεςςςς, νααααα τεεεεεςςςςς!!! ^_^

    ReplyDelete
  3. Ομορφιές...
    Χαλάλι της αφού σε βοήθησε!!

    ReplyDelete
  4. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά Vivika!!!Τέλεια έγινε η φραουλίτσα σου ειδικά τα ματάκια και το στόμα της είναι απίθανα!!!Ευχάριστη έκπληξη η τελευταία φωτό με τα κουλουράκια και τα ονόματα σας :)

    ReplyDelete
  5. Καλά,η φραουλίτσα σου είναι για φάγωμα!

    ReplyDelete
  6. Κάθε φορά που έρχομαι στο blog σου φεύγω με χαμόγελο!Απίθανη η φραουλίτσα!

    ReplyDelete
  7. Φοβερα τα κουλουρακια... θα προσπαθησω να φτιαξω κι εγω!

    ReplyDelete
  8. Μπράβο οι αδερφούλες!Χαλάλι και η φράουλα.
    Αυτόν τον μπαρμπαδάκο τον ερωτεύτηκα.Να του το πεις μέσω της αδερφής!Φιλάκια

    ReplyDelete
  9. Τι όμορφη η φραουλίτσα!!! Τι όμορφες κατασκευές!!! Και μετά καπάκι και τα κουλουράκια... Αχ ζήλεψα!!! Νοιώθω την κοιλίτσα μου να γουργουρίζει... Να είστε καλά και να περνάτε πάντα καλά!!!

    ReplyDelete
  10. Χρόνια πολλά στις αδελφούλες. Χαλάλι της η φραουλίτσα.

    ReplyDelete
  11. Πλάθω πλάθω κουλουράκια που γράφουν πάνω ονοματάκια! :) Γλύκα η φραουλίτσα!

    ReplyDelete
  12. Καλώς σε βρήκα! Η φραουλίτσα σου είναι ολόδροση, όπως και εσύ άλλωστε.
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  13. θεικο θελω και εγω το ονομα μου φρεσκο και γεματο

    ReplyDelete
  14. Χριστος Ανεστη κοριτσι..ολα υπεροχα..τα κουλουρακια..η φραουλιτσα τελοια..να σε καλα..σε φιλω

    ReplyDelete
  15. Ολα είναι φοβερά! Φιλάκια

    ReplyDelete
  16. Αφού σε βοήθησε με τα κουλουράκια η ξαδερφούλα, νομίζω δικαιούταν επιβράβευση...

    ReplyDelete
  17. ti foveri fraoula! einai panemorfi! kai ta koulourakia fainontai pentanostima :P
    teleftaia fora pou egrapsa kati me koulourakia, prin poliii kairo, eixa provlima na dialekso pio gramma na tsimpiso proto :P

    ReplyDelete
  18. Χρόνια πολλά Βιβή μου. Η φραουλίτσα σου είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!

    ReplyDelete