Καλτσο-τερατάκια {sock-monsters}

by - January 18, 2012

Σήμερα εγώ και η ραπτομηχανούλα μου πιαστήκαμε με τα καλτσοζωάκια. Αλλά μέχρι να τα ολοκληρώσω νύχτωσε και δεν πρόλαβα να τα φωτογραφίσω... :(
Αλλά για να μην σας αφήσω έτσι, θα σας δείξω τα πρώτα μου καλτσοτερατάκια.

Πρώτο από όλους έκανα τον Αβυσσινούλη, τον μωβ κύριο με το ασπρο βρακί και αμέσως μετά την Λίλα, τη λιλά κυριούλα.

Τα επόμενα ήταν η Beatrice και ο Τοτός, τα πουά αδερφάκια (έγιναν από το ίδιο ζευγάρι :)
Καληνύχτα!

You May Also Like

14 σχόλια

  1. vivika μου ..εισαι απιστευτη..δεν μπορεις να φανταστεις τη γελιο εριξα και ριχνω..με την φραση..τον μωβ κυριο με το ασπρο βρακι..νασαι καλα καρδια μου..κκαληνυχτα..φιλια

    ReplyDelete
  2. Πολύ χαρούμενα καλτσοτερατάκια,μπράβο!!!!

    ReplyDelete
  3. Βρε τι χρυσοχέρα είσαι Βιβίκα!!Είναι τόοοοοσο χαριτωμένα!!

    ReplyDelete
  4. Είναι πολύ ωραία!Τα έχουμε δει και σεξένα blogs αλλά τα ελληνικά είναι καλύτερα...!!! ;-)
    Καλώς σε βρήκαμε!

    ReplyDelete
  5. kai egw pethainw gia ton kyrio me to aspro vraki.
    alla epeidi exw kai mia adynamia sta poua, psifizw aderfakia!!!
    teleiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. Είναι αξιολάτρευτα!!!!Νομίζω ερωτεύτηκα τον Τοτό!!! Μπράβο σου φοβερή δουλεία!

    ReplyDelete
  7. ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΚΙΑ (ΠΟΥ ΕΓΩ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ... ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΜΕΣΑ ΛΕΒΑΝΤΑ!!!)ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΤΣΟΖΩΑΚΙΑ!!!ΕΚΡΕΜΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΟ ΚΑΛΤΣΟΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙ...ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΛΤΣΑΚΙ.ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ReplyDelete
  8. Τι γλυκά!!! Τα είδαν οι μικρές και ξετρελάθηκαν...

    ReplyDelete
  9. Καλώς σε βρήκα Vivika!!!Φανταστικά τα τερατάκια σου, αλλά και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου..χάρηκα που σε βρήκα!

    ReplyDelete
  10. βρε Βιβίκα μουυυυυ! Τι όμορφα πράγματα κάνεις..υπέροχα είναι.Ξέρεις κάποτε με είπχε πιάσει μανία με το ράψιμο, έραψα μέχρι και..τουαλέτα τη κόρη μου στον αρραβώνα..μετά με πέρασε όπως μου ήρθε..το έχω το ..κουσουράκι..βαριέμαι εύκολα!

    ReplyDelete
  11. πρεπει να ειχαν αρκετη δουλεια για να βγουν αυτα! ειναι πολυ γλυκα!! :)

    ReplyDelete
  12. Καλέ! Είναι πραγματικά μία γλύκα! Δεν μπορώ να διαλέξω, είναι όλα υπέροχα!

    ReplyDelete
  13. Έχω εντυπωσιαστεί!! Είναι υπέροχες! Δυστυχώς ο blogger δε με αφήνει να γίνω follower...

    ReplyDelete
  14. Τέλεια νέα!!! Ο blogger μου έκανε τα γλυκά μάτια!

    ReplyDelete